Followers

Saturday, June 11, 2011

SALAH FAHAM..~

Assalamualaikum w.b.t

aku tak mampu nak tulis dan mengarang dengan panjang, cuma aku nak kata , sila ke link berikut -----> luahan hati wanita . itu sahaja.. :D

maaf, aku bukanlah WANITA yang SEMPURNA. kerana cinta BUKAN mencari orang sempurna tetapi menemukan seseorang yang MAMPU untuk menjadikan dirimu SEMPURNA..

hope u alls guys sehat sehat sokmo. chill chill ^___^ kawan kawan selalu suruh aku chill.. tapi ingat senang senang ke nak chill mase tgh sedeyh? huuu. tapi tak pe..~ belajar senyum 1 , 2 , 3 ea?!

anyway , please forgive me for all my mistaken and conversation between i and u..hope we can smile each other like before ..^___^

11 June 2011 : exam French [ setel , alhamdulillah ]
13 June 2011 : exam Fikru Islamiy
16 June 2011 : exam Feqah
17 June 2011 : exam Informatique

18 June 2011
---> the end of my examination ---> bercuty --->berpicnik --->berchat chat (@_@)

misi terbaru ---> mencari Villa baru to stay for 3 years. huarghh *__* jangan jauh jauh deh dari Jamiah , mau aku malas nanty masuk kelas. HAHA !

try to be positive to all , insyaAllah !

3 comments: