Followers

Thursday, June 23, 2011

cuti part 6 : rezeki dengan makanan

Assalamualaikum w.b.t .May Allah bless u alls and our relationship ^_^


sekarang aku masih menaip di wilayah Mohammedia. Alhamdulillah, semuanya sudah berakhir. tidak sangka , apa yang tidak dirancang sebelum ini, berjalan dengan lancar. percutian di wilayah Mohammedia sangat sangat menyeronokkan :D

now baru lepas subuh. jam menunjukkan jam 449 pagi. Morning Malaysians & Moroccians :) kene taip entri laju laju. mata sudah mula mengantuk. hee :D


alhamdulillah sekali lagi, picnik yang kami rancang suda selesai. dan tidak dilupakan pada BBQ malam tadi. yang mula jam 930 malam till 245 pagi. HAAHA. lma tak lama. biasalah. perempuan bukan kerje.


main main api ni, agak lambat sdikitlah..~oke.. aku malas nak bebel panjang. yuk layan gmbar yang sempat disnap..

menu seharian ini









before mulakan perjalan ke pantai, bergmbar dihadpan rumah akhowat


perjalanan hanya 10 minit. dan 15 minit kalau lenggang kangkung.


huish..~ mengarut :D


"mira , kasut hana masuk pasir lah.. "

"haah lah hana.. kasut mira pon.."


sudah smpai port kami. sedang menunggu matahari terbenam.


Maha Suci Allah !!
main game. anjuran kakak Yousra ^_^
group aku. [ duck ]

" kak yus.. kak yus , saya seganlah .. tak payah lah buat trademarkk "

*__*

matahari semakin mengecil dan terbenam.

suweetnye..! dapat tengok sunset :)


selesai sudah game & picnik di pantai,. till jam 845 malam..~

seronok bau air laut masin! rasa seperti di Malaysia !! =.=

sebelah malam , after solat Maghrib, terus prepare untuk mula BBQ. kami perempuan. agak teragak agak untuk menyediakan segala brang2 BBQ. special thanks to senior2 ikhwan Mohammedia.

selesai memanggang ayam sebanyak 5.2 kilogram jam 1115pm. houh..! mati aku..~ makan tidak mengikut masa. then, terus smbung filem Karak..ada show jam 1245 pagi..

aku ingat syo0k sangatlah cerita tu..h0h0h0..rupanya rupanya, jangkaan aku melesit. biasa jek. nanti korang trylah tgok sndri. sbb aku tak mmpu nak cerita ttg itu. hahak..(0.o)

oke.. esok balik Casablanca semula.moga moga tiada apa yang berlaku sepanjang perjalanan esok pulaa..~

so, the point for today, semua manusia masih mampu hidup di perantauan, walaupun ibu bpa & yang tersayang jauh dimata. tetapi dihati dekattt :) ukhuwahfillah until whenwhen :)

No comments: