Followers

Saturday, June 18, 2011

holiday 3 bulan

Assalamualaikum w.b.t . alhamdulillah segalanya sudah berakhir, kini penantian sebagai seorang mahasiswi untuk menunggu result pula. Ya Allah moga diberi keputusan yang bagus bagus jek nanti. insyaAllah..

hari ini bersamaah 18 June 2011, bermulanya cuti untuk 3 bulan aku di Morocco.rasakan panjangnya cuti tue.3 bulan tu..~ :D dengar memang seronok. tapi hari pertama ni jek , aku dah rasa macam cacing kepanasan dah. tak senang duduk jek rasa kat rumah nie. pegi ruang tamu , tengok kawan kawan 3 orang semua pasang headfon kat telinge , masuk bilik satu agi , 2 orang juga tengah hadap lappy main game n berinternetan. masuk dapur , tengok sekeliling , pandang lampu , bukak icebox , eermmm still tak de bnde yang aku boleh makan. so , street teruskan perjuangan aku masuk dalam bilik semula. haha. duduk jek la seharian dalam bilik.

orang Msia pula tak online. heih pelik aku. =.= diorang bzy ke...? penat aq tunggu kawan kawan aku, satu pon takde. last last bertweet tweet la aq ngan roomate aku nie. padahal jarak 2 jengkal jek. still nak bertweet tweet gak. hak3!! :D

sekarang aq tengah plan aktiviti yang berfaedah.puas aku cari link link yang berfaedah nak share share, tak jumpe gak. actually berlmbak sangat sangat. cuma hari ni internet asyik crashed jek. memang housemate aku n termasuk aku hangin jek. hak3! naseb la..~ wifi pon takmacam wifi. rase nak cubit cubit jek wayar tu...

apa yang aku fikir seharian nie ialah NAK PERGI BANDAR NAIK TEKSI , THEN SINGGAH BANK KEJAP , DRAW DUWET. TERUS BOOK TIKET KE MALAYSIA.hahaha! serius...~ pastu balik sini before bulan 9.. because bulan 9 baru nak menapak ke bumi Cordoba. hayyak ! lama lagi deh.. =.='

siapa siapa yang ada terbaca entri aku nie, TER jek TER.. aku tak kesah , korang nak bace ke tak nak ke. hak3! dialu alukan untuk accompany aku sepanjang cutiku 3 bulan ni. ea ea ea..~ please..buhsan deh..tak kire di tweeter @ FB @ YM @ooVoo.. opss.. sorry , Skype jek aku tak sign in..ade problem..

matlamat aku cuma ada dua jek untuk holiday ni, first : nak habeskan baca kitab yang aku ada beli kat Maarid Kutub dlu tu..second, rahsia. .. tak perlu diberi tahu.

moga moga Tuhan thabitkan hati aku untuk setelkan visi aku nie..amin ^___^

special mabrouk untuk Farah Hana n the geng yang bakal jadi guru. kemasukkanya pada 19 June 2011 ni di Maktab , selamat menjadi mahasiswi yang berjaya ! :)

No comments: