Followers

Tuesday, June 7, 2011

nak cepat ke lambat ?

Assalamualaikum.w.b.t salam sejahtera. semoga semuanya sehat sehat belake.May Allah bless u alls..

entri hari ini cuma nak curik masa aku stdy kejap. erghh. dari pukul 630 pagi tadi until now 3ptg aku still lagi dengan kertas nota aku yang ada 20 muka surat tu. wuarghh.berat jugak woo. baca boleh lah.. nak ngapal sebijik sebulat uhh, Tuhan jek yang tawu lah..~Alhamdulillah tadi call kawan arab aku yng Ghizlane cantik tu , dia kata tak de kelas. heee :D seb baek. tu yang aku menyempat jek nak menaip nie...~

actually aku sekarang tengah buntu dengan perkara yang tak akan berlaku. HAHA..! ade ke patut aku fikir, nak cepatkan masa kee....nak lambat kan masa. huih! =.= sedangkan kalau aku mintak dua dua bende tu kat Tuhan , Dia still akan bg masa yang sama jugak.heihh.merepeklah aku ni..

yelahh, kalau lambatkan masa,, kan best .. aku boleh wat revision banyak banyak agi..senang sikit aku nak hadap EXAM uhhhh..tapi, kalau masa lambat mesty aku lambat nak cuti musim panas..cuti 3 bulan uh. siapa tak semangat..?!! HAHA!

tapi an, kalau masa dicepatkan pulak.....~ kompem kompem kene hadap exam agi 6 paper uh. arghh tidak tidak tidak.aku sangat takut nak ambil paper Tarikh Adab Masyriq. ustazah tu macam skema sangat sangat..kiteorang punya folio an, beliau tak nak ade border.. colour colour, bunga bunga. HAHAH..! macam tak paham jek an. kalau dak Malaysia buat folio memang cenggtu. kaler kaler maen peranan. konon kononnya , dapat markh lebih ar..dapat kat ustazah tu.. haram nak terima. kehkehkeh. so kami kene buat lain..~ =.='

pastu an, kalau lambat masa an, mesty aku lambat nak cuti. aku nak gi jalan jalan ngn housemate aku.plan nak g Spain naik ferry. GAGAG! moga dimudahkan semuanya urusan visa nanty ;)

okelah, nak sambung study balek. walau bagaimanapun masa berlalu. aku & kawan kawan puas bersengkang mata menahan cuaca kat sini yang memerlukan ketabahan dan kecekalan haty.sebab sekarang tengah SEJUKKKK sangat !@__@

Rabbuna Yusahhilana Ya Rabb ! ^___^ amine :)

2 comments:

SuaraQalbii said...

selamat maju jaya hana.. moga dipermudahkan semuanya untuk hana dan sahabat2 disane.. doakan kami disini ye.... rindu kamu selalu.. :-)

hana szied said...

syukran jazilan katheeraann.. doa rabitah pengikat kita semua :)