Followers

Saturday, March 10, 2012

Last but Not Least Senior :')


Assalamualaikum w.b.t

Sekalung tahniah dan miliyounn mabrouk kepada semua senior Malaysia di Maghribi yang berjaya menamatkan pelajaran mereka pada kali ini pada 22 Feb yang lalu .Semoga ilmu yang kalian dapat mampu menjadi bekalan kalian di Malaysia dan akhirat . sama sama untuk Ummah ! Aku rasa masih tak terlambat dan ucap tahniah untuk mereka . even dah ada 2 orang yang dah fly balik Malaysia , tinggal saki baki jek di bumi Morocco ni..

hurmm , makin sunyilaahh nampakknyaaaaa ahly akhowat Morocco. totally pelajar di Morocco ni lebih kurang dalam 120 orang je , untuk konvo kali ke-5 sidang pertama ni jek dah 20 orang graduate , nanti bulan 7 ada lagi majlis konvokesyen ni.. hayoyoyo.. berapa ciput jeklaaa yang tinggal..

Morocco tak sama macam negara Mesir / Jordan / France / German dan lain-lain.. sangat sangat berbeza dari segi jumlah pengambilan pelajarnya.. jadi bila ramai jek yang grad ... almaklum jekla kan kuantitinya tu.. heee :D by the way , aku mengharap kedatangan pelajar baru untuk sesi akan datang ke bumi Maghribi ni semakin bertambahlah walau sedikit sahaja ... hopeeeee sangat sebab nak menambahkan golongan shinwa shinwa.di sini.. HEHE ~


Malam tadi malam terakhir akhowat Casa makan - makan jemaah dengan beberapa senior yang akan fly balik ke Malaysia next week..
selamat jalan dansemoga bertemu lagi di Malaysia ..

hhehe , kali ini akak senior pulak masak untuk adik-adik Casablanca (adik-adik la sangat ) makan eh.. heeee :D tengs and shukran , barakaallahu fikkounn untuk Kak Shelly - Kak Asna - Kak Madihah - Kak Amanina yang datang ziarah kami di wilayah Casablanca ni :')

berpotrait di INPT , Rabat , Morocco

ku akhiri dengan foto kek Tiramisu kak Aman yang sangat lazat ,
very fluffy ni ! nyummy nyummy !


Sekian dan sehingga bertemu lagi Malaysia , selamat maju jaya untuk kalian dan senior lain . Semoga pertemuan dan perpisahan ini kerana Allah :') Doakan kejayaan kami pula di sini berjaya seperti kalian juga !!

4 comments:

NurAyunni said...

wahhh~ Bestnye kak ^____________^

hana szied said...

kan kan kan , best lagi dapat meraikan bersama :)

Nik said...

sedapnya kek tu.

Sha-na.Szied said...

huhuh hello kek tu den buat k .:p