Followers

Sunday, March 4, 2012

sekadar bebelan ~

Assalamualaikum w.b.t

sampai satu saat kita akan rasa terlalu muak dengan cerita cinta . daripada dahulunya kita terlalu eksaited dengan cerita itu . hohoh.. pleasee stop thinking about love laa . focus on your study , still banyak lagi tanggungjawab .

actuaally aku baru tengok cerita Aishiteru . episod akhir. ala drama kat Tv9 tu kan.. hukhuk
. takdela nak kate sedeh ke ape , cuma nak membebel skit , mostly lelaki selalu ambil seorang kawan perempuan , dan dijadikan teman bercerita dan menceritakan pelbagai masalah , sharing sharing and etc sehingga perempuan tu tadi TERjatuh cinta kat lelaki tu .. tapi dalam masa yang sama , lelaki tu bercinta dengan perempuan lain .. ayyeh ! then perempuan yg jadi tempat bercerita masalah tu terjatuh cinta and the next part nye , laki tu kahwin dengan orang lain.. oke ! enough and fullstopp ! bosan dengan jalan cerita macam ini. sebab akhirnya sangat sadisss dan perempuan tadi tu pon dah habiskan banyak masa dan perasaan dekat laki tu..
ayoyoyoy .. @__@ !! aku macam kurang berminat dengan cerita mcm gini.. adehhh ~_~ tah hapee jekk !

pesanan khidmat : Jangan bagi harapan kalau tak mampu nak laksanakan ~

lainlaa cerita Izara dengan Amir dalam Vanilla COklat tu. sanggup mempertahankan even parents diorang suruh cerai ..bla.. bla.. bla.. ape laaa.. ~


see , aku dah bazirkan masa aku untuk typing mende ni .
by the way sila jadikan pengalaman anda sebgai pengajaran dalam hidup anda !
oke , babai ! wassalam ~

No comments: