Followers

Monday, March 5, 2012

minggu ke-3 Semester 4:')

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah , sudah masuk minggu ke-3 . inshaallah , minggu ini dan minggu seterusnya akan aku hadir semua kelass fully! inshaallah , last week tak dpat nak masuk kelas because trip ke Spain tu. selumber jek aku . hee :D btw , madah semester 4 so far ni , memang faveret aku ! hopee hopeee hopeee feel " faveret" tu sentiase berpanjangan smpai laaaa nak exam nanti till semester 6..

today , kelas dari jam 8 pagi till 6 petang . nasib baik adek break jam 1 untuk ghada ( lunch ) . best sangat madah hari ni , firstly Manhaj Tafkir dari Ustaz Asban , urmmm .. not bad .. aku dapat jek catch up apa yang ustaz syarah kan tu , tapi kenape laa aku takde mood tadi . sebab mcm da bersimpang siur sangat pulak syarah beliau. hee :D

tapi yang paling faveret ialahhhh madah Mawaris a.k.a Faraidh . fuh fuh fuh , seolah-olah recall n refresh balik madah STAM aku masa lower six .. rindu kot ! keadaaan dalam Mudaraj tadi pun lebih kurang jek macam kat kelas STAM dlu. heee , haruk harukk nak kire permasalahan faraidh , best best best ! hope , ilmu ni bermanfaat untuk akan datang kelak :')

kepada yang semakin bahagia , teruskan kebahagiaan anda :) saya bahagia melihat anda bahagiaaaaa ! semoga bahagia itu berkekalan hingga keakhirnya !

then , best of luck exam untuk sahabat tersayang FaizNur Fatin di Irbid bumi Urdun , dan along, abg chik dan kawan2 lain yang sedang exam di Malaysia~ i love you all more and more , thanks for being my friend and my shoulder. untuk sahabat yang lain , yuk kite struggle ! hentikan sebarang carcarmarba yang dalam kepala tu yang boleh menganggu pelajran anda. hehe ^^

2013 --> Konvo + Degree + Malaysia



No comments: