Followers

Tuesday, January 4, 2011

hampir ke3 kali tidak bertitle..~
cuba menerima detik ini..!!
arghhh..! tatkala haty aq melonjak lonjak kerinduan..
diri merasa ingin
CALL semua orang..!
tengs kepada kamu yang sudi reply surat haty saya..!
saya merasakan blog ni memang kita berdua yang punya..!
untuk kedua kalinya aq menangis kerinduan terhadap kamu..!
DOA jek yang boleh iringi kita bersama!
kepada "kamu" tengs jugak sebab online..!
xsangka detik saya nak melupakan "kamu"
detik tu jugak la "kamu" muncul di alam maya..!
grrr...kenape yek..!
selalu sangat saya rasa x puas haty dengan "kamu"
"kamu" ibarat telah melupakan saya..!
tapi saat saya bnci prangai "kamu" tu la..
"kamu" tetap akan muncul..!!
huhu..anyway..
saya rasa NAK CALL SEMUA ORANG sekarang..!
tapi semua x mingizinkan..!
huhu..! tatkala saya melihat kamu online..
saya tegur...
mesty kamu x reply..
kenape ea berlaku macam gitu..!
tapi list name kamu x lah ade sign BUZY or IDLE or sumting..
tapii...~
sungguh aq x sangka sangka..
celik jek mate aq utk pembuka hari ini ...
semua meseg dari kalian saya dapat..
kalian ad berjanji ke..??!!
ke naluri and intipati kita semua same..?
arggh..
muka pon makin panas sekarang..
kepala naek pening..
mata pon sudah bekelopak..
grrr..tidak..
tap...tap..!!
ianya tetap mengalir deras..:((
all my friends ukhra..
even entri ni tidak merasakn diri kalian..
sedarilah..
hanaszied still merindui kalian juga..!!
::mungkin semua ini berlaku akibat fatrah imtihan yang menguji::
::dan segalanya dari ALLAH::

No comments: