Followers

Sunday, January 2, 2011


assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh..!!

salam sejahtera..~
kehadapan semua sahabat yang saya kasihi sekalian..

saya sangat merindui kalian semua..
boleh x kalian semua sign up skype?

antara salah satu specialnye skype nieh...

1) video camera yang sgt jelas.!
2) voice call yang sangat jelas jugak!
3) bergerak dgn agresif dan pantas !

cukuplah 3 perkara nie jek yang ada sudah buat saya sangat sangat puas dgn skype!

juz yang x bestnye..skype ni cuma...

xboleh BUZZ and icon yang comel comel..:(

tapi x kesah sangat kot.. yang penting saya boleh tgok kalian semua..
dan saya boleh bercakap dengan kalian dengan jelas sekali..!!

please...sign up skype ye..~
i need u all now..!

saya sudah tidak bole call kamu semua mcm mula2 saya datang cni..
sbabnya CELCOM suda mahal..
rm 6 utk 1 minit kol..!
rm 2 utk 1 jek mesej..!
sape plak yang tahan..:(

sekian dari perantauan..(T_T)

No comments: