Followers

Friday, July 15, 2011

TAHNIAH ! ALLAH YUBARIKK FIKKUMMM !


Alhamdulillah , selawat dan salam atas junjungan baginda s.a.w . First of all, aku nak ucapkan congrate congrate ! alfoun mabroukk untuk semua kwan kawan aku.. !

tepat 15 Julai 2011 kawan aku bakal bergelar Mahasiswa & Mahasiswi. akhirnya penantian aku dari Januari 2011 sudah berakhir. alhamdulillah , setakat yang aku lihat kos pengajian mereka pon aku rase setimpal dengan minat mereka. TAHNIAAHH sangat sangat. bila tengok kos Multimedia , Grafik , Pengajian Islam dan Bahasa Arab , aku rasa sangat sangat tertariklah ! rasa macam nak balik Malaysia jugak , study same same.

heee :D tapi takpe. semua tu rezeki masing masing. Dia sudah menyusun dengan segalanya. terimelah dengan redha :) so , totallynya rmai kawan kawan aku dpat USIM .. hehe berkampung sangatlah korang kat sne ea. hehehe..~ nasib badan. yang nak UIA , dapat USIM. yang nak UKM dapat USIM jugak..kui3!

tak lupa , mabrouk jugak untuk kawan kawan aku di Morocco yang berjaya mendapat pangkat dan senior yang naik pangkat.. menjadi orang penting dalam persatuan bukanlah mudah. ianya satu tanggungjawab & amanah yang besar. semoga kalian menjadi penggerak yang baguss bagusss belake !

bak kata Presiden , tema PMMM kali ini , KEARAH TRANSFORMASI PRODUKTIVITI & KREATIVITI yeaahhh ! aku tengok tema ni pon dah rasa bekeyakinan. hehe. anyway , go go go PMMM di mata dunia :)







p/s: kepada kawan kawan yang bakal ke Mesir, kuatkan hati untuk terus sambung stdy ke Mesir walaupun result UPU itu adalah pilihan pertama kalian. sayangggg , jika tolak , peluang besar tu bukan datang selalu. apa apa pon, istikharah lah jalan yang terbaik. insyaAllah :)


SALAM SESI BARU SEMUAA..
2011-2012

2 comments:

Anonymous said...

syukran..:) ma'ataufiq wannajah sahabat2 ku di perantauan...doakan kami di sini :)

hana szied said...

inshaallah :) semoga Allah kuatkan hati kaliannn. aminn