Followers

Friday, July 29, 2011

cuti part 7 : Summer Break

Assalamualaikum w.b.t May Allah bless u alls blogger. my family . my friends.

Musim Soif semakin mula menampakkan dirinya.. cuaca yang semakin mencabar warga Malaysia di Morocco.. bulan Julai diisik dengan jayanya. cuma aku masih terkilan dengan diri aku. langsung tidak membuka kitab ! ufffff ! masa yang paling sia sia bagi aku !

hurm... firstly , program anjuran PMMM iaitu : Muktamar Senawi . tahniah kawan kawan ku yang sudah berjawatan. tanggungjawab kalian besar. aku sokong dari belakang jeklaaa..

kepada mantan mantan senior yang lain , terima kasih beri tunjuk ajar kepada kami sesi lepas. cehhh.. gaya aku , macam lah ade jawatan besaq sangattt. HAHHA.. aku tak kesah laa semua tu.. abaikann jek ! kui3!

aku orang belakang tabir sudah laaaa.. ajk makanan.. first time uli tepung untuk kueh burger Malaysia

Muktamar Senawi 11 diadakan di dewan INPT , Rabat selama 2 hari :)


barisan pemerintahan sesi 2011 - 2012. muka semangatt tuuu

secondly , alfoun mabroukk untuk senior yang sudah menamatkan pengajian di Morocco dan bakal pulang ke tanah air Malaysia.. bangga kott dah dapat degree & master ! uffff jelesss.. moga dapat dipraktikkan ilmu itu di Malaysia kelakkk senior senior .

aku still pegang ajk makanan lagi. kebetulan dipilih lagi..baking vanilla cake & koktail

Istiadat Konvokesyen kali ke-4 sidang ke-2 di Dewan Banini , Rabat

lastly , Sukan Sea antara Malaysia & Thailand & Indonesia. Alhamdulillah Malaysia bolot banyak emas.. TAHNIAH MALAYSIA. tak sia sia aku memekak kat stadium tu, cehhhh..

yeahhh.. akhirnya aku memgang ajk makanan lagii.. main sudu & camca lagi dod ! banyakk ilmu dapur aku dapat.meh meh, aku dah reti buat kueh keria & kueh cara berlauk & maniss.. cehhh POYO !

OKE.. antara gamenya.. bola tampar , ping pong , badminton, futsal, dan takraw.


Sukan Seas di Dewan Ibn Yassine, Rabat selama 6 hari


bukan kat Malaysia jek hangat dengan HARIMAU MALAYA, Morocco pon tawww.. hehe :D

oke! fine ! see , semua program aku jadi AJK Makanan.. haha! kebetulann ke pe tuh? hayyak. btw, thanks laaa.. aku dah pandai main sudu & camca :)





Salam Ramadhan untuk muslimin muslimat seluruh duniaaa ! Jaga kesihatan yea warga Malaysia di Morocco.. dah ramai sangat demam demam nih. yuhuuu..~ turn aku mayb akan smpai. tekak dah mule gatal gatal pening lalat pon sme jek nak tibe. hohoh ! Rabbuna Yusahillana !

No comments: