Followers

Wednesday, July 6, 2011

zaman bujang

Assalamualaikum w.b.t . May Allah bless our day until hereafter..

sekarang jam menunjukkan jam 2 pagi Morocco.Malaysia pulak 9 pagi..selamat pagi semua :) now, aku tak faham kenapa housemate aku goreng mee. haha! MEE GORENG tu weyh makan jam 2 pagi.. mereng semuanya. INSOMNIA !! aku pun tak faham. adakah ini dinamakan manusia normal??!

kui3!! takpe takpe. gunakan waktu BUJANG dengan sebaiknya! kui3!! aku rasa , mahu hari ni tak tidur. sedangkan kepala aku betulbetul pening !! penat jalan jalan kat Hay Hassan semalam..~

ada la habis dalam %^&* dirham. gila tak gila..

[ini barang barang kakak aku...]

beg sandang --- dirham
set sweater --- dirham
baju --- dirham

actually.. aku macam jealous sebab dia beli beg sandang baru.harganya --- dirham. senang lah kalau nak pergi jalan jalan wilayah lain..erm.. compenant kat beg dia macam cantiklah..sebab tu aku sarankan supaya dia beli.. :D

[ barang aku ]
simple jek !
set sweater --- dirham
baju hijau --- dirham
beg TL -- dirham
selipar -- dirham

totall ---dirham..

sekelip mata aku boleh habiskan sebanyak --- dirham. haaa..~ aku beli ni bukan saje saje jek beli.. sememangnya harus beli :) HAHA! dan sekarang aku puas.lebih lebih lagi ade purple kesayangan aku.

aku tak boleh nak letak angka. takut takut mak aku terbeliak kalau dia baca entri ni. tapi , lebih kurang macam gitulah digitnya :)

kasut hitam aku beli tu, sengaja beli.senang nak pergi pasar.aku ni simple jek.nama pun mahasiswi kan. kalau dah kerja boleh lah nak vogue vogue an..hee :D dlu kat Malaysia senanglah. nak beli barang , ambik jekk. terus sumbat dalam trolley.pastu mak pon bayar. seret je kad kredittt.sekarang takde de. nak beli pon, mengire ngire duwet.cukup ke tak ckup ke. tambah-tambah aku ni , under [ FAMA] fother + mother support. pndai pandai lah nak seimbangkan belanja.

masuk duwet bukan selalu, keluar pun harus jarang jaranglah kan..kakak aku jek, special sikit. ade scholarship..<--- betul ke aku eje? sebab tu aku selalu pow dianye stokk.. HAHA!

erm..kawan kawan aku lagi vogue. hebat hebat semuanya. almaklumlah orang nak pergi bercutilah katakan an..~ sabar ye hana , banyak masa lagi. masa ni lah nak raikan zaman bujang. pakai simple simple jek. vogue pon tak payah sangat lah..TAKDE siapa pun nak pandang kau. baju dalam almari pun tak habis berpakai tau. ade hati nak beli baju baru.HAHA!

seriyus aku katakan. kalau dah smpai kat negara orang ni, memang kena pandai bawak diri. urus hal diri dengan baik..sekali kau hanyut dengan sikap BOROS kau. tak kemanalahh jawabnya..~

kalau dulu sangat menjaga kulit jari,sebab aku jenis cepat menggelupas di jari jari. sekarang dah sangat kuranglah.kena pergi pasar sendiri. cari lauk. sayur. beli barang dapur.segala macam. dulu maid kemaskan rumah ,sekarang segala macam kau yang kena sental daki daki dapur. bukan nak kata aku pemalas kat rumah. tapi, selalu maid yang buat semua tu. aku tolong pandang dan senyum.hak3! jahat aku.

sekarang baik dah :) dulu , nak siang ikan pun takreti. sekarang, aku lah yang paling pro siang ikan. dah takpayah orang masuk dapur ajar aku .. hak3! [ POYOO ]

kadang2 aku jadi tak sabar nak balik Malaysia. nak suruh mak aku rasa masakan aku.drive pergi pasar sendri. beli semua :) nicelah kalau mak aku boleh mampu tersenyum tengok aku buat semua tu. hehe!

okelah.. dah bosan kot cerita aku. sekian sahaja. aku menunggu orang Malaysia online..tapi esok aku bakal menetap di wilayah Rabat selama 2 weeks & Kenitra 5 days. miss my room !








p/s:nak bawakk kasutt hitam tu masukk program boleh?? aku dah takde stok kasutt dahh.. tunggu mak pos dr Malaysia.. pleaseeeeeeeeeeee.. jangan bebel @ pandang slekk kat aku nanti ye senior senior sekaliann. hehe :) sorryyy sangat sangattttt


No comments: