Followers

Sunday, May 22, 2011

Engkau !




salam fatrah imtihan.

moga moga semua nya sehat sehat belaka^__^

hurm , HS pun baru sehat dari batuk & selesama & fening fening lalat..


peperiksaan maseh berbaki lagi 2 minggu. semoga HS sempat prepare study..


cuma nak pesan kepada si dia..


jangan terlalu baik dengan aku. aku takut satu hari nanty aku akan kehilangan engkau.

terima kaseh kerana maseh tidak serik melayan perangai aku.


HAHHA..!

dan terima kaseh kerana mengisi waktu lapangku yang kadang kadang tak lapang pun, tapi aku sengaja buat buat lapang. sebab nak borak ngn ko sampai aku muak ...

sedangkan folio aku banyak giler bertimbun timbun tak setel


HHAHAHA!!
tengs ! kadang kadang ko KEJAM ngan aku.

tapi aku tak dulik.aku nak kwan gak ngn ko .

walaupun aku selalu sangat sakit haty dengan ko..!


HAHAHA jugak..!

sebab aku dah record waktu ko bebel ngn aku..

aku pedulik ape.

aku suke dengar ko bebel.


TAK KIRE !

=D


tata!

May Allah Bless u & ur life.. !


tengs, dengar cerita tisu Kleenex aku.. :D

3 comments:

faiz_n.. said...

walawehh..ade orang dengar cter sal tisu hana la..sapekah??asal aku x tau??haha..macam ade bau2 senja la kan cik ana..ape2 pon,,yang terbaik la dude..

hana szied said...

HAHA ! ko ni bab ngintip no satu an..! kuang asam tol. xpe xpe. sabo sabo. kui3 !! doakan aq did !

faiz_n.. said...

yea..all the best bibi..