Followers

Thursday, March 10, 2011

tensyen + happy

Assalamualaikum salam sejahtera buat semuaaaaaaaaaaaa muslimss!

t0day i want t0 share with u all. haha! experiencee nieee .

act , saya tengah menaip dalam keaddan geramm. geramm sangattt..nak nyanyi kuat kuat. nak jeritt kuat kuattt! semua nak buattt! nak berenang! nak meniarap! nak mel0mpat l0mpatt ! nak keluarkan status kat Fesbukk banyak banyakkk. nak maen maen status YM ngn kawan kawan yang 0nline. nak teng0k drama smpai khatam ! nak teng0k telem0vie sampai muntah hijauu..! nak nak nak ! nak jalan jalan tapi tak de duwett..! nak kacau anjing kat bawah yang tengah tid0rr..! nakkkk masuk dalam selimuttt lame lamee..! nakkkkk.. buat air susu sampai waterheaterr r0saakk! nakk !!!! nak balik Malaysiaaa!!!

rindu Malaysiaaaa!! kenapa selalu takde kelasssssss!! tensyeenn! pergi pergi pergi Jamiaahhh asyik asyikk tak de kelassss..! saya pikir jamiahh dekattt jee! naseb baekkk 5 minittt jekk.. kalau lah naek bus smpai 1 jammm.. hingin sayaaaa nak pergi jamiaaahh tu tawww! huh..

siyusss. sayaaa tak paahaammm sangat sangatt dengannn kalendarr sini. kenapa masyarakat sini sukaaa m0g0kk.. smapaii tak nakk belaja. tak nak kerja.. haduuyy. saya datang sini nakk belajarr..t0l0ng la ajar sayaaa..! saya tak mampu nak duduk rumah lama lama.. nanty keluar rumah dah macam ayam belandaa.. duduk rumahhh dapurr asyik berassappp jekkk..! hadehhh! parahhh niee! semua st0k tepungg mauunn p0kaii. adehhh! tak0t tak0t t , saya balek Malasyia 0rang dah tak kenal saya sapee..!? hadehhh pleasee..Mar0ccianss. saya nak belajaaa..

T_T
s0, bile dah tak de kelas..muleee laa..dapurr tu berasap asap dan menjadi kelabu.maka terhasillah , hidangan first class berikutt.. arghhh! sekeliling sya mknan makanan dan makanan!!
aduyyy! jangan sampai saya hilangg m00d teruss ke Jamiahh..:( Ya Allah ujian apakah ini..?!
YA ALLAH..BANTU KAMII..! ilmu tak seberapa lagi kat sini..duwett pulakk banyakkk jalann..kan best kalau duwet yang kuar tu ibarat ilmu ilmu Mu Ya Rabbb..~

1 comment:

::AFIQAH NADZIRAH HANIF:: said...

hana..aq kat malysia ni lain plak hal ea..sampi terlebih2 klas..asyik2 lcter nak wat klas..smpi ptg kelas...nak naik keping aq nie..haha!papepun..setiap caturan mesti ada rahmat tersembunyi yg kite xthu..sabar2~ =)