Followers

Sunday, March 13, 2011

sentap..!

Asssalamualaikum , hell0 everyb0dy..!

ceh , buat gaye AnwarHadi kat Y0utube..hurm , untuk mudah menulis , lalu saya menaip ' aku ' ..

0ke. aku tak paham kenapa perasaan aku berbaur baur sekarngg ni. huishh! kejap kejap happy gile. rasa dunia ini aku yang punyaaa.. kadang kadang nak menangisss jeee..tapi aku mampu nanges dalam hati jek. kalau nanges kang , mauu malu aku..! huuhuhu..kadang kadang tu smpai naek Syeikh laa..mabuk! masuk air pulakk..huh..

manusia manusia manusia..! semua punya nafsu , punya hati . kita bukan malaikaat. iman kita pula naek turun , turun naek..huh..teringatt pula kisah 2 Malaikatt tentang nafsu dan hati..lalu Allah turunkan 2 malaikat ini menyerupai manusia.dan 2 malaikat itu merasakan ap yang manusia rasa. nafsu makan, nafsu lapar , nafsu tidur , nafsu syahwat dan pelbagai..barulah Malaikat itu tahuu bagaimana rasanya menjadi se0rang manusia.. [ akan dteruskn critanya di entri akn datang ]

Ya Rabb , iman aku pulaa g0yah , iman aku jua rapuh.. pantang di jentik dek hiasan dunia, aku terus terjatuhh. Ampunkan aku Ya Rahmann..! aku terlupa bahawasanyaa hatiku ini milikMu..aku lupaa..syukur Kau ingatkan aku. kau berikan aku usrah sebagai wasilah supaya aku diperingatkann..~

huhh! dimana azam dan jiwa aku yang terdahulu pun aku tak tahuu..terbangg k0t..! bila baru ingin kembali kepada Kau , perasaan itu mula bertandang lagi..

=.="
cukupplahh ! aku takuttt jika nyawaku ditarik tatkala aku lalai dalam mengingatiMu..Ya Allah Ya Rabbi , thabit Qulubanaa Ya Allah. matikan aku dalam Husnul Khatimahh iaitu pengakhirann yang baek baekk..~
andai aku b0leh putarr putaran duniaa ini , sudah lama aku hilangkan segala mem0ry yang terpatrii..!huhh..~ tapi , apakan daya..! angan angan belakaa..!
May Allah bless me , parents and all muslimmss..:)
jiwaku k0ntang dengan makanan r0haniMu..~

No comments: