Followers

Wednesday, February 2, 2011

RESULT STAM 2010 mabruk kawan kawan..!

Assalamualaikum, salam sejahtera .~ moge semua nya sihat sihat hendakNya.

dikesempatan ini saya ingin mengucapkan ribu ribu tahniah atas kejayaan kawan kwan STAM saya di MAAHAD AHMADI , GEMENCHEH..! kalian semua tidak pernah mengecewakan guru guru sekalian. even perangai dan habit kita selalu membuatkan guru guru berasa risau. haha! kalian terbaek.!

erm, HS merasa sangat terkilan sebabnya.. since SPM result & STAM result tidak dapat hadir bersama sama kawan kawan berkongsi kegembiraan..huhu..apakan daya. semuanya takdir. masa result SPM dahulu HS pergi ambil lesen kereta,. masa result STAM ni pula HS sudah pun berada di Morocco. huhu..tidak mengapa. tidak dpat berkongsi pun bukannya sengaja,..semuanya bersebab..

HS dah expect da..kawan kawan STAM kali ni mesty najah punya la! hebat gilerr..! alhamdulillah telah berjaya mencatat rekod yang terbaek selepas tahun 2005.. iaitu seramaiiii..

  • 2 MUMTAZ SUFI
  • 22 MUMTAZ
  • 19 JAYYID JIDDAN
  • 19 JAYYID
  • 1 MAQBUL
  • 1 ROSIB

ya Allah HS sebagai kawan tersangatlah berbangga dengan kejyaan kawan kawan sekalian.tidak pernah menghampakan.bagi yang ROSIB & MAQBUL tu..tidak mengapalah.mungkin takdir anda sebagai pelengkapnya..huh..:( dan mungkin juga rezeki anda bukan disini,tetapi di masa akan datang nanti insyaAllah..!

alhamdulillah..kawanku yang 3 tuh..semua nya berjaya,walau hakikat nya mereke tersangatlah risau dengan result mereke..hermmm HS dah kte dan antunna boleh..x caye.! hee :)

hah..??! result HS pula..erm..tidak kesampaian la natijahnya ,.huh..2 JAYYID JIDDAN 4 JAYYID. erm..alhmadulillah.tiada yang MAQBUL..huhu..~ bak kata Ustad Taufik.." kalau kamu sabar sekejap tunggu STAM dulu, ala aqal mesty kamu boleh dapat JAYYID JIDDAN "

eerrmm..tidak mengapalah ustad..mungkin juga rezeki saya bukan disitu.tetapi disini atau akan datang :) syukran ustad ustad semua ..! sudah didik kami dengan jayanya..teringat pula kelas di pagi petang siang malam hari tu..:P heee..~

anyway..doakan HS untuk result semester 1 pula ya..teramatlah risau ..! saya tidak mahu istidrak..! dan saya juga tidak mahu risaukan emak saya..!

btw..nak pesan kepada rakan rakan STAM jangan lupa isi borang UPU @ timur tengah cepat cepat.jangan lengah lengah tahu..! kita cuba jek..mana yang baek itu..insyaAllah , Allah tunjukkan jalan.tidak mengapa,, U tempatan juga kita berjihad..U Timur Tengah lebih lebih lgi pula jihadnya..

salam kejayaan untuk kawan kwan semua..:)sayang semua!!

No comments: