Followers

Sunday, February 13, 2011

kenangan kita terlalu indahkan [part 2]


" siapa kata kenangan itu tidak indah?! tidak kiralah pahit atau manis bagi HS semuanya indah. ia dikatakan tidak indah ketika kita harungi saat itu. hakikatnya ia menjadi terlalu manis jika dikenang semula..:) "

ouh..! HS tak tahu kenape cepat sangat air mata meleleh tatkala membaca entri faiznur saat ini :(( berjurai kot..~ dalam hati ade taman lah kate kan..~

Assalamualaikum pembuka bicara ..~ before terlupa..nak umumkan today waktu Malaysia ialah Valentine Day..huh! tiada makna pun semua nie! alaa bukannya kalau kita sambut valentine ni kita boleh kekal dengan pasangan kita tuh..lebih baik kita sambut Maulid Nabi yang akan datang ni..tahu tak Nabi Muhammad s.a.w tu rinduuuuu sangat kat umatnya?! ish!! sama sama kita islah diri yee..! :)

hari ni nak tulis entri panjang panjang biar sampai patah kuku! peduli hape..!! tak kire!! semua ni pasal Faiznur ni la..~ cett! ttbe HS rasa terpanggil untuk menulis tentang dia , kamu , kita dan mereka :)

kamu ;)

wahai Faiznurku sayang..~ aku tak akan pernah lupa semua kenangan yang kau coretkan sampai tak tertulis tu..! kau macam tak paham..aku seorang yang sentimental..aku boleh sebut jugak cuaca ketika kenangan itu semua! haha


Timah yang tercomel!

Aman sweetttt!
^____^

kami budak baru

permulaan 2010 dan penghujung 2010 bagi aku semuanya manis manis belake!! since hati kita nak stay STAM sampai lah aku fly ke Morocco :) indahnya saat itu..copy paste dalam exam [hahaha..shutt] - PWTC - calling calling dtengah malam - berwebcam dengan org Timur Tengah - ?! haha! banyak! banyak sangat pekara yang tersirat..huh! dari aku menangis kau pujuk, dari aku pujuk kau nangis..semua tu lah!


PWTC..so sweet!

kalau kau nak tahu , aku enjoy sangat berkawan dengan kau. bersahabat dengan kau dan berteman dengan kau..! kalau kau nak tahu lah , tak nak tahu , tak pe..bluwekk! c(;

T___T

saat paling touching sekali yang pernah aku lalui bersama kau dan kawan kawan yang lain , masa aku dah nak berhenti STAM.. yela..macam tergantung sangat jek cara aku berhenti sekolah..dengan STAM yang tertangguh MUET terbengkalai , tak dapat nak jumpa warden sepenuhnya , tak dapat nak inform kat kawan kawan semua . macam macam lah..! tapi semua tu , kau yang temankan aku kan?! huhu..! sorry ea.. susah kan kau naik Rumah Warden banyak kali :( :( tak de niat pun nak buat semua tuh..!! huwaaa huwaaaa.. :((

aku saje je buat buat tak sedih masa mak aku jemput aku kat sekolah tuh..yela tak kan nak menangis..dah la kebetulan ada mak Natasha , ayah Natasha emak aku , semua budak lelaki kat padang..huhu..! dapat lak kau bagi aku surat sepanjang panjangnye.. 3 ++helai tak silap aku.. huhu..! dan pemberian kau yang sangat bermakna bagi aku..even kau juz bagi aku minyak panas hijau jek. sebab kau tahu aku jenis tak tahan sejuk waktu malam.. aku tak boleh tidur kalau tak pakai stokin..jenis akan cepat raflamoe bila tidur tak pakai comfeter..dan akan akan akan akan sebagainya. then kau pun bagi aku minyak panas tu kan..?! huhu!! terima kasih sangat sangat tau..kau jugak kawan yang sanggup buat semua ini kalau aku tertidur begitu sahaja kan?!
huhu..! dari pakaikan stokin , tanggalkan crmin mata , selimutkan aku , dan bla bla bla..

=_= "

tapi malangnya..!!!! minyak panas tu...huhu minyak panas tu... T___T huhu tak sampai kat Morocco pun..~ orang yang mak aku kirimkan dokumen aku tuh , dia tak bagi kat anak dia :( dia kata dia lupa nak ambil kat sit KLIA tu !!! aku sangat tersentap dengan kejadian tu, maaf! baru sekarang aku nak bagi tahu kau hal ni..~ mak aku lagi terkilan sebab mak aku kenal kau..! mak aku tahu aku perlukan minyak panas selalu..:( tapi nak buat macam mana?!! T_T

semua kenangan aku Timah , Aman dan Kau..tak pernah luput dalam ingatan aku..! dan kertas yang kau beri pada aku lewat tahun 2006 dulu , sampai sekarang aku tak buang lagi.! still dalam purse aku. kau ingat tak..?! lagu nasyid..~

"sesegar hijau daunan

begitulah kita diibaratkan

tiada siapa yang bisa memisahkan kita

antara

kita semua "

even note kecil tu sekarang dah macam kuning kuning..kepam kepam..aku still tak buang lagi..! sebabnya.. bagi aku , ayat tu sangat meaningful lahh!!!

teady bear Timah pun still aku sangkut lagi dalam loker baju aku! argh! tak boleh nak lupa semua itu! dengan Aman yang tak henti henti hantar meseg rindu kat aku..im soorry Aman! aku tak boleh nak reply meseg kau! rm 4! siapa tahan?! Celcom kejam ! Celcom kejam ! tapi tak pe , Facebook ada.. Yahoo Mesengger ada .. Skype pun ada .. keep in touch kat situ je yea..c(;

winter aku dan mereka

Aidiladha bersama mereka

sekarang, aku pun dengan mereka.kau pun dengan mereka. mereka ini yang membawa suka gembira sedih duka rindu aku. teman jiwa hati aku tatkala di tuutttt!! haha! kau pun tahu kan?!hermm sekarang, padan muka diorang kene dengar ceritacerti aku di malam hari..layan angan angan aku yang karut marut..macam korang selalu dengar malam malam tuh..jeling jeling aku bila aku over gelak..hahaha!! sangat padan muke!! suke aku lah..uwekkk. haha!

korang semua nak tahu tak?! aku dapat rasakan yang salah sorang dari korang akan datang Timur Tengah jugak! Mesir dah aman!peace no war! insyaAllah korang boleh continue study kat sane.t cuti cuti aku datang lah sane, tak pun korang datang Morocco ataupun kita semua tunggu di UK..oke?! boleh?! leh kita round round the world !! arghhh! itu yang aku impikan since aku jejak bumi Maghribi nih! eishh! berangan jek aku..~

sama sama ye kita doa..semua dapat sambung study tinggi tinggi!! nanti jumpa, semua dah grad! arghhh seronoknya!! jadi orang hebat hebat ye :)

wakho [oke] HS ! sofi HS ![cukup] terlalu panjang kau tulis.. takut dia tak terbaca..! "arghh..! mustahil dia tak baca entri aku..ngee.." bisik hati kecilku ~
p/s: maaf gambar yang tak seberapa krn ini lappy baru saya.kenangan lalu banyak di lappy lama..~
sejenak merungkai..~

huh..~ dari 5.30 petang sampai ke 10.24 malam. prepare untuk esok sem 2.doakan aku! ;)
























No comments: