Followers

Tuesday, December 11, 2012

Unconscious mood .. ~

Assalamualaikum w.b.t

Salam sejahtera . dah hampir 3 bulan emak di BUmi Morocco . Alhamdulillah , rezeki tidak pernah henti henti daripada orang arab. ada yang menjemput untuk menjamu selera , mengajar resepi baru , travelling dan macam macam lagi . Alhamdulillah sangat - sangat . emak pun sihat even tak pernah merasai kesejukan kat sini , tapi emak still strong , selesema batuk or watever semua tak de. ALhamdulillah !

Cukup sangat kalau nak buat album emak after come back Malaysia . hihi :D complete dari Utara Morocco sampai ke Selatan Morocco emak dah jalan . Syukur sangat sangat !

Yang sedihnya emak bakal pulang pada Sabtu ni 15 Disember 2012 . touching sangat . so mood aku minggu ni sangat bercelaru . aku rasa macam tak mampu nak study just i wanna have quality time with my mom. huhuh :'( mesti aku sedih when hantar emak kat Airport. sob sob !

emak balik bukan seorang diri , nasib baik angah jadi peneman emak. actually emak jenis boleh survive jek kat mana mana pun. tapi disebabkan bahasa pengantar ialah Bahasa Arab , itu menjadi masalah sedikit untuk aku lepaskan emak seorang diri . Nasib angah buat keputusan utk balik sekali dengan emak :)

huuuuuu . so cancel planning this week untuk ke Library and hantar emak kat Airport , moga dengan batalnya niat aku ke library ni memudahkan lagi aku study . I wanna get bless from her ! aku mahu redha emak . aku mahu redha emak ! i love you mom !!

oh before that , Emak akan transit ke Mesir for a one week . siapa siapa kawan aku yang berada di Mesir jangan segan segan to say Hi to my mom. Alhamdulillah along pun sudah berada di Mesir just for travelling and nak kenal budaya hidup di sana. so far dia sangat seronok. dengarnya dah tak nak balik Malaysia pulak. so the end of Disember , along angah emak akan balik dari Egypt . sakan diorang bercuti and berjalan jalan !

Semoga banyak mendapat ibrah daripada perjalanan ini . Mohon emak dimurahkan rezeki dan sihat tubuh badan untuk berjalan jalan lagi . amin !



Semoga keluargaku masih berada dalam jagaanNya dan diberkati umur kami . amin !


i will miss you mom ! tunggu adik konvo Julai ni . Inshaallah !!!!!!!

with love ,
anakmu :')

No comments: