Followers

Wednesday, January 18, 2012

Alhamdulillah

Salam Alaik ,

berhabuk betul blog ni. ikutkan hati nak delete. sebab kesian sangat. aku semakin malas mengupdate. study , FB dan Twitter plus lagi Tumblr.. uff uff ! banyak sangat dah laman sosial.. dah kena pandai manage time. aku dah tak boleh nak leka sangat. sebab , misi aku .. nak cepat2 belaja , nak terus Konvo 2013 ni. aku tak nak sangkut sangkut result ! iAllah ! aku cubaaa yang terbaik !! aku dah nampak jalan .. aku cuba plan misi akan datang ! \m/

Alhamdulillah , peperiksaan final semester 3 sudah melabuhkan tirai. semoga usaha aku dan kawan-kawan terbalas dengan kejayaan. aku nak pointer baik-baik juga macam kawan lain. IAllah , Dia tahu mana yang terbaik.. ! kita plan , Dia pun plan , tapi plan Dia lagi bagus dari kita..btw , usaha + tawakkal + redha atas apa pun.. itu jangan pernah lupaa !!

last wish , gudluck untuk kawan kawan wilayah Kenitra.. mood mood winter sekrang..

Doakan aku dapat fly n makan angin ke Spain ! yergh !!! :D amin ..

tata !

# sedapnya melayan Milka Coklat after exam ! memang puas ^^,

No comments: