Followers

Thursday, November 24, 2011

Soory dan Sorry ..~

Salam alaik..
first of all , aku nak minta maaf banyak banyak..
aku bukan nak delete anda di Facebook dengan sengaja.
tp aku rasa mcm patut jek nak delete anda .

status tu..memang dah takde stock tatabahasa yang elok elok kah?
asal aku klik Home jek , nampak anda sedang %&&*((()$#$
asal aku klik Home jek lagi , aku nampak gambar anda dan awek anda..
kan elok kalau anda nikah jek.. ni keluar duwet belnje grand2 , hadiah best2 ,
tp ... adehh.. aku pulak yang dapat " dose kering "

soory sangat.ala , maybe tak luak pon kalau aku remove anda kan..~
oke la tu jek nak cakap..

ops nak tambah satu lagi. aku ni taklah hot mana pon.
takdela nak kate hari2 orang add aku..
tapi soorryy jugak , aku tak dapat nak approve anda..
nama pelik pelik , DP menakutkan , memang tak laaa..~
huuu. im sorry , request dah sampai 70 lebih.
tapi 40% dari tu , semuanya pelik pelik..
hayyak..

oke tu jek entri ringkas..

1 comment:

by shahamri.com [SA] said...

Salam dari blog www.shahamri.com.Shah dtg melawat blog ni..nampaknya blog ni ada hutang entri di blog shah..jom baca kat bawah nyh..follow sekiranya anda ikhlas sahaja ye..

1.Blog Kena Hack Lagi
2.Dapatkan Headline Animator blog shahamri.com
3.PANAS! servis percuma shoutbox akan dihentikan.