Followers

Tuesday, November 15, 2011

Padil excident :'(

Salam alaik. aku cuba taip selaju mungkin.sebab nak rest. huuu..~ btw nak cerita pasal Padil yang menyayat hati. huhhh.

Pagi tadi akk aku call mak aku kat Malaysia.hee.happy la dy dapat dengar suara mak aku. huuu.masa tu dah lewat malam. aku pulak dah tidur. huu.. pastu..mak aku pon mula la cerita beliau..

padil sewaktu zaman muda. kat sekolah.before aku jemput dia balik rumah aku.
ayukann mase nih. sebab reti sopan & takut ngn tuan. heee

padil sekarang .. dia lentik bila masuk dalam BlackBerry abgcik.mcm tahu2 jek nak uplod dalam FB..
sekarang kurang sopan dan semakin gedik. HAHA !!

Pagi tadi. before mak aku sampai tempat kerja.mak aku pon drive la kan. elok jek drive. mantain and cool jek. mak aku tak perasan satu makhluk kat atap kereta mak aku..
pastu. time mak aku brek kat traffik light (maybe) pastu ade satu makhluk tercampak dari cermin kereta mak aku.. tengok- tengok Padil terjatuh...Si Padil Gedik ni duk atab atap kereta mak aku.. KUI3!!!

wuarghhhhhhh ! Padil terus lari ketakutan.. huuuu.. ---> aku bayangkan bulu bulu dia ala ala kene tiup angin laju-laju. hahaha! mesti sejuk dia kat atas atap tu en.. kesiannye dia..
pastu mak aku terdetik..sesuatu..

mak cakap dekat akk aku masa call.. " kalau mak tak fikirkan adik suruh tolong jaga Padil ni , mak takkan kejar Padil ni mase dia lari tu.."

seriuss tacinkkkk ! tersentuhhh dehhh :'( sadissnye.. harap harap Padil takde luka luka.. huuuu ~
then , mak kejar dan terus bawa masuk dalam kereta hantar kat rumah semula.. dia terus lari ketakutan.. huuuu.. alooolooo.siannya Padil. tapi aku nak gelak pun ada.. hehee..

---------------------------------------------

Padil dah semakin gemuk.sebab hari2 mak bagi makan whiskess jek..pastu makin tidak beradab. haha. baget dia kucing kaye la. dapat makan mewah.. hehehe..
bak kata abangcik .." adik , Padil ni suka panggil kawan kawan dia join dia makan sekali satu pinggan.. "

HAAHAHAHA ! seriyuss aku terasa Padil sangat cute ! HAHA. cuma Padil tak berapa cantik even dia betina. tapi dia Hensem. HAHAAHA :D

oke tu jekk . harap Padil sehat macam mak aku kat Malaysia tuh .
Love u mak ! Love u Padil !! more and more !!

No comments: