Followers

Monday, June 8, 2009

Ya Allah Ampunkan Dose2ku..

capek bangattt ari ni.....

glurrpp...erm legenye tekak dpt mnum air..sdn bhd 2..jgn men2 aw...
tmbh2 lak milo ais...xde susu,gule idea dr kezen aku pon jd ar..ngee~~
sedap woo...

ari ni aku capekkk bangat..
1st= gsk baju ade lg 1/2 bakul
2nd=kmas rumah (daily life)
3rd=g potostat i/c..knonnye nk wat buku bank rini..tgk2
"maaflah puan..ari ni mesin buwat kad 2 rosak pulak..dr pg smpi la skang ni..."kte pegawai Maybank 2"
"adesss.."detik dlm hati aku...pnat jek aku siap2 g cni td..hermm x ksah ar..
4th=g giant bli Ajax Fabuloso ngn plastik beg
5th=g bli goreng psang rm2
6th=g umh Senawang nk kne bsuh umh uuh....

along bwk lapptop ksygn die..
hurmm bjet nk dgr surah ke..lgu ke..pling best klo dpt wyerless ke..
ngee~~tgk2 x pat pulak...
hurmm..x pe ar...
tyme aku plak nk try...
ttbe jek...
"has wyerless in this range..bla..bla..."
"YES...along..along..best giler..." teriak aku
alamak..kne 2lis paswrd la plak
aku try jek la nme yg ade kat wyerless 2..
tgk2 dpt plak...
just..strengh die x ckop nk mantap la...
sedey jek...
tp x pe ar..blek umh dpt jek on9..:p

gosok punye gosok..sental punye sental...
da smpi ke ptg..best gak men air...
kecut mecut kaki n tgn aku...
uih...seb bek floor umh 2 da kering..
pe lg..aku bring ar...
bpak LEGE seyh segale tulang belulang aku..

"ALLAHUAKBAR ALLAHHUAKBAR..."
alamak..da magrib...aiseyman....
asar aku...?!
pe lg..suh mak blek umh cepattt..
nk kne qado' akunyer solat...

Ya Allah ampunkan dose2 yg telah hambamu lakukan pade
ari ni, ari sblmnye..dan yg akn dtg Ya Allah...
Aminn~~

yd merintih kepada Ilahi~hana~

No comments: