Followers

Sunday, June 7, 2009

huh,,bosan nie..

B.O.S.A.N..
hana nk gak luah...


erm...ri ni agk bosan....x tau nk wat per...

"adik..mak nk g knduri niy..ko jge lah rumah ea...gsok bju.." kte emak..kpd driku ini..
"erm..ok mak..."
"ala..ko gsok bju mak..mak bg ko rm 15"
"er..ok mak.."

hanye dpt mengiyekan ap yg dsuruh...
apelg..ari ni aku seharian menggsk bju..smpi peluh 2..wah s2 permulaan pd driku..x yah lah ssh2 kn dri nk exercise..hurmm...kemas rumah..sume dah jd rutin harian aku biler blik dr asrama..
semenjak maid aku bertukar majikan sume tugas ni dtrunkan kat aku n anga..dpt lak..skang anga kne pg PDI..ape lg..tugas aku jek la...
nmpknye..aku da smkin lemah dgn iron bru mak...bapak berat seyh..mahal la konon..huhu
melenguhkan tgn aku...

aku pon on9 la YM..
hehe..aku ade knal dgn sorang mamat ni....kelihatan nmenye spt SYAFIQ..
die ad ajar aku somethng...
leh la jugak dktekan best...ad gak org kate bnde 2 cm "hacker"
hurmmm..ntahlah...yela kot..
bler kte da suh someone 2 dwld bnde tuh..
kte pon leh la explore pc org len..hhehe..
amcm..?mnarik x??
sonok an..
aku apelagi..try ar kat kwn len...
heheh...mnjd stu permainan la pulak an...
ngee~~~aku ad suh sorang mamat ni dwld gak...
hehe kco ar an...bngang jek mamat 2..
"da la weyh..jgn kco aq la..!"
sian dye..


mlm kian jelma...

EKONOMI TINGKATAN 5

Wang..wang boleh didefinisikan sbgai satu komiditi.....bla..bla..bla.............

ciri-ciri wang.....bla....bla...

x smpi muke surat ke-3...

aku pon dah terlelap...
la..bkk2 jek mte..sorang kezen aku ni dtg umh...
phm jek la..klo pomp da bcrite...mcm2...pjg2...gelak2...
yg pling menyedihkan 2...die ad bwk cd..
judulnyer...SLUMDOG MILLINIORE..
mcm best jek tjuk die tuh..

along da smngat nk psg..siap psg LCD lg tuh..tgk2 x dpt...
sedey lak ai...

"nmpknye..kite tgk tv jek la mlm nie ek.."

"sedeynye..."kte kezen aq..


~yg bosan mlm nie~hana~




No comments: