Followers

Monday, May 4, 2015

MOHON AMPUN DAN MAAF TERSANGAT !

Assalamualaikum wbt.

kehadapan pengunjung blogku, aku memohon ampun dan maaf yang teramat sangat sangat sangat sangat ! sesunggguhnya terasa kecil dan kerdil diri ini..

semalam balik dari rumah Mak Mertua Putrajaya, akak aku terus cakap tanyaa..

dik ! dik ! ko tak bukak message Facebook ko ker? beratus ratus message facebook ko tak bace..??
whatsss thee..? beratus ratus? are you really? ko tipuu ehhhh...
yeee ! cube ko bukak ni.. kat bahagian otherss..

so aku terus log in Facebook dan bukak bahagian others message. ya ampuunnn ! since 2013!!!

rupanya terlalu ramai yang PM aku nak tanya pasal study Morocco dan Argan Oil, dan kenangan di sana .. hukhukhuk. im sorry againn :( my bad !!

aku ialah sejenis makhluk yang rajin online. tapi since 2013 dah ade galaxy tab samsung pemberian ibuku tersayang.. dah agak lama jugak aku tak bukak lappy. so lebih banyak masa online di tab dan henfon. rupanya beratus plak message aku tak baca,

maaf! aku bukan sombong taknak approve friend request kat Facebook. tapi sebab dulu zaman stdy aku ni jenis malas nak layan orang. so aku dah privatekan Facebook. dan kebanyakan orang yang tak de mutual friend dengan aku memang takboleh add aku..

hukhuk. so sekarng zaman dah kerja ni. dan dah berumah tangga. im free from anything. iallah akan mula approve kengkawan facebook harini.. maaf sangat :(

ramai sangat yg tanya mcm mana nak smbung stdy dan hampir 95% yang bertanya tak percaya d Morocco/ Maghribi  ialah Free Education..

ok takat sampai d sni sahaja. aku mampu coretkan. anak hampir bangun pisat pisat matanyaa.. babai tata !! :*

No comments: